Napocska csoport
Óvodapedagógusok:
Balog Andrea
Gombkötő Alexandra
Dajka:
Koczó Irén
Pedagógiai asszisztens:
Kupor Tamásné
Balog Andrea vagyok, óvodapedagógus-fejlesztőpedagógus. 31 éve vagyok a pályán, imádom a munkámat, a gyerekeket.
„Minden gyermek más egyéniség, minden gyermeket lehet szeretni valamiért”
Számomra kiemelt terület a vizuális nevelés, szeretek alkotni, csoportunkban nap, mint nap együtt alkotunk a gyerekekkel, akár tevékenység alkalmával, akár szabadidőben. Szandrával egy éve dolgozunk együtt a csoportban, egymás munkáját támogatjuk, ötleteinket együtt valósítjuk meg.
Gombkötő Alexandra vagyok, 3,5 éve kezdtem a pályát. Azért erre a szakmára esett a választásom, mert gyerekek között nőttem fel, nagyon szeretek velük foglalkozni. A gyerekekkel nagyon könnyen megtalálom a közös hangot. A csoportunkban nagyon vidám és jókedvű a hangulat, minden lehetőséget igyekszünk megragadni arra, hogy a gyermekek jó élményekkel térjenek haza minden nap.
Kiemelt feladatunknak érezzük, hogy segítsük a gyerekek anyanyelvi fejlődését, erre épül Pedagógiai Programunk. Nevelési tervünk célkitűzéseit a következők határozzák meg: eddigi tapasztalataink a családok szokásrendszeréről, illetve az első óvodai napok megfigyelése. A különböző tevékenységek során alkalmazzuk a differenciálás és egyéni bánásmód elvét. Néhány tevékenységet mikro csoportban végzünk, így lehetőségünk nyílik arra, hogy a gyerekeket egyénileg is fejlesszük. Az óvodában a mese-vershallgatás és a bábozás mindennapos tevékenység. A gyerekek nagy mozgásigénnyel rendelkeznek, ezt mindennap igyekszünk kielégíteni, akár a tornateremben, akár a csoportszobában, illetve az udvaron. Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekeknek lehetősége legyen az alkotásra, lehetőséget biztosítunk nekik, hogy szabadidőben is nyugodtan rajzolgathassanak, alkothassanak. Az énekes játékok, zenélés, vagy zenehallgatás mindennap szerephez jut valamilyen formában. Közös élmények szerzésével (családi kirándulások, névnap, születésnap, stb.) segítjük az óvoda és a családok, gyerekek, közösség iránti elkötelezettségének erősítését.